OhmygojesShop

OhmygojesShop
Let's Go Shopping at OhmygojesShop!

Saturday 18 February 2012

Blog Rilek-Rilek - Selepas Satu Bulan Beroperasi

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 

Harini genaplah sebulan usia Blog Rilek-Rilek. Terima kasih kepada semua pembaca yang sudi berkunjung ke blog yang baru nak bertatih ni. Kepada yang ringan tangan mem-follow, meng-like, dan tinggalkan komen, penulis sangat² menghargai sokongan anda. Jangan lupa ajak rakan-rakan & keluarga anda sekali untuk sama² berkunjung ke blog ni yer!

Walaupun belum lagi sampai tahap yang diharapkan, penulis puas hati dengan pencapaian blog ni. Setakat post ini ditulis, blog ni dah dilawati 21,343 visitors dengan jumlah pageview 68,535.

Ada 135 followers, 91 subscribers dan 80 orang yang dah like fanpage Blog Rilek-Rilek. Terima kasih banyak² dan teruskan menyokong blog saya ;)

Photobucket

Satu lagi, penulis nak minta maaf sebab rahsiakan identiti penulis. Bukan apa, blog ni bukannya personal blog, jadi korang tak perlu pun kenal siapa yang menulis lagipun muka penulis ni bukannya kacak mana pun, ada la iras Robert Pattison sikit²...trehehe...

Oh, hampir terlupa... Kalau korang ada gambar/info/cerita atau apa sahaja yang nak dikongsi dengan pembaca Blog Rilek-Rilek yang lain, bolehlah hantarkan ke email di bawah:


------------->  inibetulbetul@gmail.com  <-------------

Suka dengan artikel ini? Klik butang LIKE untuk share dengan rakan² anda d^_^b

1 Tindak Balas:

Si BuDaK KaChAk said...

tahniah la...teruskan memberi info menarik dekat blog ni ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...