OhmygojesShop

OhmygojesShop
Let's Go Shopping at OhmygojesShop!

Thursday, 9 February 2012

Betul Betul Gempar - Budak Berjalan Seperti Ju-on Dijumpai!

Ni mesti kes mak dia tengok citer Ju-on masa mengandung. Bsksl-bakal ibu, sila ambil iktibar!


Photobucket

Adoyai... bukan macam tu la jalan, dik oi... LOL!

psst: Akhir-akhir ni minat pulak nak buat benda Gif nih...
Suka dengan artikel ini? Klik butang LIKE untuk share dengan rakan² anda d^_^b

3 Tindak Balas:

eva said...

ahhaah!! dah tgk hari tu.. tak nak kalau ada anak nanti berjalan mcm tu.. serammmm~~~~ haha

Patrick Star said...

@eva

ok ape.. siap boleh drift lg. hahaha

ROJAK said...

tak sakit kepala ke buat macam tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...