OhmygojesShop

OhmygojesShop
Let's Go Shopping at OhmygojesShop!

Monday, 30 January 2012

Betul Betul Ohsem - Ladang Bunga Tulip Di Belanda

Penanaman bunga tulip adalah antara industri utama di Belanda. Jom kita tengok keindahan ladang bunga tulip yang berwarna-warni ni. Lepas ni mesti ramai yang tak sabar nak pergi Belanda kan?















Suka dengan artikel ini? Klik butang LIKE untuk share dengan rakan² anda d^_^b

4 Tindak Balas:

Mizz ErMa said...

sumpah, cantik sangat2! tetiba rasa macam nak pegi belanda sekarang jugak walaupun hanya dalam mimpi..T..T

Patrick Star said...

@Mizz ErMa

semoga sampai dengan jayanya..ngehngeh

aWinMelloW said...

wah ! cantiknye...x sngka ade taman yg sgt gorgeous cmni, hihi :)

mawar oren said...

cantiknye ciptaan ALLAH nie,,,ase tenang je tengok,,memukau pandangan dan tertarik nak bercuti disana,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...